Obserwatorzy

niedziela, 20 sierpnia 2017

Floksy i paź królowej

Kilka dni temu odwiedziłam centrum ogrodnicze. Nie planowałam żadnych zakupów. Lubię odwiedzać centra ogrodnicze bo zawsze takie miejsca inspirują mnie do wprowadzania zmian w swoim ogrodzie. W alejce z trochę już przekwitłymi floksami moją uwagę zwócił piękny, orginalny i bardzo rzadki motyl, paź królowej. Marzyłam aby zobaczyć tego motyla na żywo i w tym dniu moje marzenie się spełniło. Musiałam się nabiegać aby kliknąć tych kilka fotek...Zdjęcia nie są najlepszej jakości bo zostały zrobione telefonem komórkowym....
Nie planowałam zakupu floksów ale po spotkaniu z tym pięknym motylem zaszalałam z zakupami. Mój ogród wzbogacił się o trzy floksy i już jest przygotowany na przybycie pazia królowej.... 
Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam do udostępniania zdjęć na blogach:
Saturday's Critters
My Sunday photo
Floral Friday Fotos
Green weekend
Gartengluck
Pink Saturday
Kukkailottelua
Wordless Tuesday
Our World Tuesday

50 komentarzy:

  1. Wspaniały motyl. Cieszę się, że marzenie się spełniło.:) Życzę, by Paź Królowej był częstym bywalcem Twojego ogrodu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello, pretty flowers and gorgeous butterflies. Lovely series of photos. Happy Sunday, enjoy your day and new week ahead!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lindas flores que passam tanta paz com essas borboletas e o mundo dela precisa! bjs, chica

    OdpowiedzUsuń
  4. Es preciosa la mariposa y las flores que has capturado en ese hermoso jardín.

    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię floksy, mam je w różnych miejscach ogródka. Ale czerwonych nie mam. Motyle też często podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful post - love the garden, flowers and of course the butterfly

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałaś ciekawie wyglądać biegając z aparatem pomiędzy roślinami :))) Piękne zdjęcia Ci wyszły. Bardzo lubie fliksy, nie wiedziałam, że tak je lubią te piękne motyle :)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi Ela! Amazing butterfly! I have seen this butterfly one´s this summer. Greetings

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham floksy. Pierwszy raz widzę kolor kwiatów z ostatniego zdjęcia.
    Paz królowej w moich okolicach jest raczej rzadko spotykany.
    Eluniu, cudowne zdjęcia. Jestem nimi zachwycona.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dear Ella,
    such a beautiful butterfly and amazing pictures.

    Many greetings
    Wolfgang

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh my, Ela, that butterfly does not look real!! It is beautiful. It is very difficult to visit a garden centre and not bring something home with you. I am sure you are hopeful the lovely phlox will bring some swallowtails to your garden. I wish you luck and have a wonderful new week :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ela, your photos are absolutely gorgeous, dear! Thank you so much for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia i motyl zachwycający - zawsze mi się bardzo podobały nawet te mniej barwne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od lat rosną u mnie floksy i tak cudnie pachną. Niestety nigdy nie zauważyłam tego pięknego motyla. A ten floks na ostatnim zdjęciu ma taki piękny kolor. Nie spotkałam go w naszej szkółce. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Seeing a swallowtail on a flower is a nice way to end the weekend!

    OdpowiedzUsuń
  16. Elu, jak ja Ci zazdroszczę:))) To także i moje marzenie, nigdy nie widziałam na żywo tego pieknego motyla. Szkoda, że do mnie nie przyleciał, u mnie floksów cała masa! Bardzo je lubię:) Gratuluję spełnienia marzenia, może i mi kiedyś też będzie dane zobaczyć PAZIA KRÓLOWEJ:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful flowers and gorgeous butterfly!Great pics!Xo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Great photos, Ela! I love the pretty flowers and the beautiful butterfly! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję - jak dotąd widziałam tego motyla tylko raz i to z dość daleka, zdjęcia nie udało się zrobić

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny! Wręcz nierealny.
    Nigdy na żywo go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello Ela,
    Nice pink flowers and gorgeous butterfly, the queen among the butterflies!!
    And than with your moblie phone....well done!!
    Greetings, Maria

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi Ela, How beautiful! Butterflies are one of the big reasons I grow flowers. They are delightful. I'm so glad you saw a rare Swallowtail. May there be many in your garden in years to come.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wonderful to see the swallowtail! I have had several of these visit my garden in the last few weeks, and I've been happy to see so many other types of butterflies recently. They were late to arrive here this year. You will love your phlox!

    OdpowiedzUsuń
  24. Geweldig die hoop ik in het echt ook nog eens te zien.

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful butterfly and gorgeous Phlox are blooming there now!
    Have a lovely day!
    Susanna

    OdpowiedzUsuń
  26. Very pretty.
    Thank you for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2017/08/snuggles.html

    OdpowiedzUsuń
  27. I love the contrast of yellow and pink. #MySundayPhoto

    OdpowiedzUsuń
  28. Na floksach możesz zaobserwować też ćmy z rodziny zawisakowatych, czyli nasze Polskie kolibry.

    OdpowiedzUsuń
  29. A great summery collection of photos. I've never seen a butterfly like this one before. Thanks for sharing them.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem czy to chodzi o floksy, ale mój ogród tylko raz nawiedził ten gatunek motyla i też znalazłam go na floksach. Kocham zapach tych kwiatów i także pragnę zdobyć więcej odmian.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny motyl, też nigdy go nie widziałam na żywo. Warto zatem marzyć bo jak widać marzenia się spełniają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Chasing butterflies is a part of my schedule every weekend i go home. But unlike in cold countries, our butterflies are very challenging to photograph because they seldom alight in a flower longer than you can focus on them. And there's a lot of them too.

    OdpowiedzUsuń
  33. What a butterfly, Ela, wonderful photos!

    OdpowiedzUsuń
  34. he was kind enough to pose for you in different poses :-) pretty butterfly.

    OdpowiedzUsuń
  35. Preciosas fotos de la Papilio machaon, me gusta mucho esta mariposa. Saludos desde España.

    OdpowiedzUsuń
  36. Que sequência de imagens lindas! Nunca vi uma borboleta semelhante por estes lados!
    Adorei ver! Beijinhos! Boa semana!
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  37. Tus fotos nos dan una buena idea de la belleza de los jardines. Podria decirse que en este caso la mariposa eligio por si. Las plantas dan mucha serenidad y siempre son agradables de ver.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wcale się nie dziwię, że biegałaś za tym urokliwym paziem, bo ja też bym biegała.
    Zauważyłam, że motyle najbardziej lubią kwiaty o różowym kolorze.
    Może też uda mi się gdzieś kupić floksy, aby wabiły tak piękne owady.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zarówno motyl, jak i floksy są urocze. Pierwszy raz widzę ten gatunek motyla. W swoim ogrodzie, także posiadam floksy, uwielbiam ich zapach. Kolor floksa na ostatnim zdjęciu jest niespotykany.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I have always liked phlox, a wonderful flower and some beautiful colours too.
    These are beautiful pictures you have shared, a joy to see.
    Thank you

    All the best Jan

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello Ela,
    Beautiful series of photos of flowers and butterflies.
    Best regards, Irma

    OdpowiedzUsuń
  42. So beautiful flowers and butterfly!<3
    Have a nice week!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przejście do wiadomości.
    Zdjęcia są piękne.
    Kocham motyle.
    Dobry początek miesiąca września.
    Dzięki.
    Janicce

    OdpowiedzUsuń
  44. To piękny motyl ... i piękne kwiaty - nic dziwnego, że przyciągają.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny paź, u siebie go jeszcze nigdy nie spotkałam, muszę posadzić chyba więcej floksów :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Beautiful series of photos of flowers and butterflies.


    หนังเกย์

    OdpowiedzUsuń