Obserwatorzy

czwartek, 12 czerwca 2014

Kwiaty polne

Wysiałam w doniczkach zakupioną w markecie mieszkankę kwiatów polnych. To był eksperyment i chęć stworzenia niecodziennej aranżacji ogrodowej. Po pierwszym wysiewie wyrosły małe delikatne kwiatuszki. Rozpoznałam w nich nasturcję, porcelankę plamistą i rogownicę polną a miały być rumianki, chabry i maki. Moja kompozycja nie wygląda efektownie ale różnorodność delikatnych barw uzupełnia kolory w moim ogrodzie.
Połączenie: Flowers from today  Floral friday foto

92 komentarze:

  1. Like a meadow, or a cottage garden. Kiva luonnonniityn tunnelma!

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, bardzo dobrze zrobiłaś wysiewając kwiaty do doniczek.
    Zakwitły pierwsze kwiaty. Ja swoje wysiałam bezpośrednio do gruntu.
    Są maleńkie. Mam nadzieję, że zakwitną na koniec lata...
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very beautiful and colorful.

    OdpowiedzUsuń
  4. a lovely mix you've got blooming!

    OdpowiedzUsuń
  5. Qué maravilla!! sobre todo las primeras flores, su color es bellísimo.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Conceptión, muchas gracias por sus amables palabras !
      Besos

      Usuń
  6. Lovely colors and beautiful flowers.. Ela, your photos are gorgeous.. Thanks for sharing, have a happy day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eileen, thank you very much for a nice words !

      Usuń
  7. Very pretty blooms! So rich in color.

    OdpowiedzUsuń
  8. Never seen these flowers before! Its beautiful~~

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że to ładna kompozycja - naturalna, jak kawałek łąki przeniesiony na rabatkę. Z czasem zakwitnie więcej roślinek. Miłego weekendu Elu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ewuniu ! Miłego weekendu !

      Usuń
  10. Beautiful flowers with beautiful colors.
    Greetings Irma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irma, thank you so much for your all nice comments !

      Usuń
  11. Such beautiful flowers Ela!!Very preety colours too!!
    Gorgeous pictures!!Have a lovely weekend!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dimi, thank you very much for a nice comment !
      Have a lovely weekend !

      Usuń
  12. Gorgeous pictures, such pretty little flowers.

    Herding Cats

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your visit and a nice comment !

      Usuń
  13. I want to settle in that garden :) Beautiful flowers. Happy weekend

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I invite you ! Thank you very much for your lovely comment !
      Happy weekend !

      Usuń
  14. very colorful, lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  15. So pretty flowers! Are they all in your garden?

    Thanks for stopping & leaving words!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. These flowers are in my garden. Thank you very much for your visit and a nice comment !

      Usuń
  16. Piękne. Moje niestety jeszcze nie zakwitły. Ale wyrosły duże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty polne są trudne w uprawie, potrzebują dużo słońca !
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Nie przypominam sobie, abym widziała w sklepach nasiona kwiatów polnych. Chyba najlepiej byłoby samemu zebrać nasionka z kwiatów i na wiosnę je wysiać. Miałam kiedyś chabry ogrodowe i to w kilku kolorach. Rumianek sam z siebie się u nas rozsiał. Najbardziej cieszę się z polnej firletki, która też nie wiadomo skąd się znalazła na naszej działce.
    Wszystkie kwiaty są śliczne i nieważne, czy ogrodowe, czy polne:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam cierpliwości do zbierania nasionek. Na szczęście udało się kupić.
      Dziękuję bardzo za miły komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Będziesz miał piękny ogród, Ela !!
    Mieć dobry weekend.
    pocałunek

    OdpowiedzUsuń
  19. oh what beautiful gardens and a nice varity of colors and blooms!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you for your kind comments. I have the same flowers in my garden as your photos.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna mieszanka, wspaniała dekoracja.
    Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pozdrawiam i również życzę miłego weekendu !

      Usuń
  22. Piękne kwiaty, ja sobie ostatnio kupiłam petunię. Biało - czerwona...cudna jeszcze takiej nie miałam . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię połączenie biało - czerwonych kolorów. Mam nadzieję że pokażesz tą petunię na swoim blogu. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  23. Lovely flowers! I hope you have a wonderful weekend!

    OdpowiedzUsuń
  24. A to zaskakująca łączka, ale śliczna :) Miłego weekendu, serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, byłam bardzo zaskoczona co wyrosło z nasionek.
      Dziękuję bardzo, pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

      Usuń
  25. Kauniita värikkäitä kukkia silmän iloja paljon. Kiitos Ela. mukavaa viikonloppua

    OdpowiedzUsuń
  26. That are superb, the last one is fantastic, thanks Ela.

    OdpowiedzUsuń
  27. Your photos are all so beautiful with the wonderful flowers.

    OdpowiedzUsuń
  28. Love the variety of flowers at your garden.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię porcelankę i nasturcje, Wysiałam je do gruntu, jeszcze nie wzeszły, może w ogóle nie wzejdą:) Widzę, że masz wśród nich kosmos, to też moje ukochane , letnie kwiaty. Dopełniają całość, są takie delikatne jak mgiełka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję bardzo że tak dyskretnie przekazałaś mi informację że mam kosmos bo nie znałam tych kwiatów. Powiem szczerze, jestem zaskoczona tym co wyrosło, spodziewałam się innych kwiatów.
      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli :)

      Usuń
  30. Kocham wszystkie kwiaty a zwłaszcza które pachną.
    Buziaki i milutkiego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ! Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli !

      Usuń
  31. °º。✿✿彡
    As flores trazem alegria e cor ao ambiente.
    Suas flores estão lindas!!!

    °º。✿
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.✿º°。

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muito obrigado pelas suas amáveis ​​palavras !
      Saúdo e desejo-lhe um bom fim de semana !

      Usuń
  32. i am glad you enjoyed my post today!! thank you for your kind words and have a wonderful weekend!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również wysiałam podobną mieszankę, ale mój syn kosząc trawę dał radę skosić zanim biedne zakwitły..Toje mają cudne kolorki. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Dear Ela,
    I love wild flowers! Your's look so wonderful! They always have something that make me smile!!!
    All the best to you and a wonderful sunday
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your nice comment !
      All the best to you too !

      Usuń
  35. I like the variety of colors and plants that you've created in your garden.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. George, thank you very much for a nice words !

      Usuń
  36. Gdy byłam mała, plotłam wianki z koniczyny:-) Tak mi się przypomniało, gdy oglądałam Twoje fotki polnych kwiatów. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też plotłam wianki, miło powspominać !
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  37. Beautiful flowers to see! Thanks for visiting me :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi! You have very beautiful garden.Ut's very cool. I like poppy flowers very much. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  39. These flowers are very beautiful, Ela !!!!!!!!! Lovely colors they have !!!!!
    Have a great Sunday !!!!!
    A meow of Sofia

    OdpowiedzUsuń