Obserwatorzy

sobota, 24 lutego 2018

Mali wojownicy

Dzisiaj miał być zupełnie inny post, jednak zmieniłam plany. Gdy rano podniosłam rolety zobaczyłam grupkę czyżyków, które wróciły do mnie po długiej nieobecności. Postanowiłam więc pokazać tych małych wojowników. Czyżyki są malutkie ale bardzo odważne. Przeczytałam w internecie stwierdzenie że to ptaki małe ciałem a duchem wielkie. Moi mali wojownicy odważnie walczą o jedzenie z większymi od siebie ptakami. A gdy już się najedzą to całkiem cierpliwie pozują do zdjęć...
Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam do udostępniania zdjęć na blogach:
Saturday's Critters
Id Rather B Birdin
My Sunday photo
Wordless Tuesday
Our World Tuesday

48 komentarzy:

  1. Zjadły, napiły się i pięknie Ci pozowały do zdjęć. Miło mieć takich wojowniczych gości w ogrodzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak się nazywają kwiatki, o które pytasz. Małgorzata Południak - z bloga Pierwszy milion nocy, która mieszka w Irlandii nazywa je "seapinks" :)

      Usuń
    2. Te kwiaty też mnie urzekły. Nigdy nie widziałam ich w takich ilościach. Jedynie pojedyncze sztuki. To jest: zawciąg pospolity, zawciąg nadmorski (Armeria maritima)
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Those remind me a bit of the goldfinches in these parts. Very pretty birds and you took wonderful photos of them!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Ptaki tak trudno sfotografować bo są bardzo ruchliwe. To jedzonko to w pewnym sensie podstęp... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Deben ser fuertes, por la resistencia qje ofrecen a las inclemencias del tiempo, todo está nevado, debe ha er mucho frío .

    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale one są śliczne. Do tej pory widywałam je tylko z dużej odległości. Fajnie, że masz możliwość podziwiać je z tak bliska.

    OdpowiedzUsuń
  6. It is a delight to see these Siskins, Ela. Their equivalent in North America is Pine Siskin, and I have not yet seen any this year. I am still hoping!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Ela,
    Excellent pictures of this cute birds!
    I love them all!
    Happy weekend!
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie nie ma takich pięknych ptaszków:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello Ela, your Siskins are beautiful birds. Great series of photos. Happy weekend to you!

    OdpowiedzUsuń
  10. These are all absolutely wonderful!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mali, ale dzielni. Mam nadzieję, że mrozy skończą się jak najszybciej i ich piórka ogrzeje wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Son preciosos, me gustan mucho. Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  13. The birds look like our goldfinch birds in winter. I didn’t know you had them in your country.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ihana kuvasarja! Minä ruokin samoja lintuja täällä omalla pihalla, ne ovat niin suloisia!
    Hyvää sunnuntaipäivää!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wonderful slideshow!
      I allways feed those birds at my own garden, because winter is so long in Finland.
      Those birds are so lovely!

      Usuń
  15. So sweety small birds! I have never seen them before!

    OdpowiedzUsuń
  16. All of us bird enthusiasts enjoy & appreciate your sharing this weekend...thanks Ela!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely pictures ! They probably are waiting for Spring...
    Have a cozy Sunday !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  18. Elu, u Ciebie chyba czyżyki nie muszą walczyć o pożywienie, bo mają go pod dostatkiem i wszystkie się najedzą, co widać po ich tłustych brzuszkach.
    U Ciebie śnieg, a u nas tylko mróz.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. We've only had siskins in the garden a couple of times. I'd love for them to come back.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam twoje zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czyżyki są prześliczne i wspaniale. Aż trudno uwierzyć, że tak pięknie pozowały do Twoich zdjęć. Jestem wielka fanką Twoich wspaniałych zdjęć. Są piękne!!!!
    W ubiegłym roku w moim ogrodzie było ich mnóstwo. W tym roku - zero.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi Ela! I love siskin (Spinus spinus). Lovely little bird;-)) Greetings

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejni piękni goście! Sliczne czyże. Cudnie Ci Elu pozują i oby jak najdłużej mieszkały u Ciebie! Myślę, że tak bo gdzie im będzie lepiej:)))
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful bird, they do look sweet.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hola Ela, maravillosas tus fotos. Me gusta ver como las aves disfrutan de tu entorno. Un beso grande.

    OdpowiedzUsuń
  26. We have pine siskins stop by often, and they are certainly spirited little fellas!
    Thanks for linking up at https://image-in-ing.blogspot.com/2018/02/preparing-for-next-exhibit.html

    OdpowiedzUsuń
  27. super mooi deze groenlingen ze staan er echt geweldig op.

    OdpowiedzUsuń
  28. Exquisite photos of our 'feathered friends' ~

    Happy Week to you,
    A ShutterBug Explores,
    aka (A Creative Harbor)

    OdpowiedzUsuń
  29. Olá,
    Są bardzo piękne.
    Kochałem te żółte!
    Chciałbym mieć wszystkie ...
    Dobra kontynuacja tygodnia.
    Dzięki.
    janicce

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne ptaki; nie wiedziałam wcześniej, jak wyglądają.
    Z przyjemnością obejrzałam ptaki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Elu, wstyd mi, mojego ptaszka w nagłówku uważałam za sikorkę, dopiero Ty mi uświadomiłaś, że to modraszka.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. A mí también me pasa a veces, que tengo pensado hacer una entrada y la cambio en el último momento. Preciosas aves las que nos muestras en tus fotografías. Es una buena forma de empezar el día.

    OdpowiedzUsuń
  33. Czyżyki jakie piękne zdjęcia-one lubią u schyłku zimy odwiedzać ogrody i zaraz odlatują - przynajmniej takie obserwacje mam z ostatnich lat. Pozdrawiam Elu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowicie urocze :) Uwielbiam te skrzydlate stworzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne ptaki; nie wiedziałam wcześniej, jak wyglądają.
    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  36. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń