Obserwatorzy

niedziela, 10 października 2021

Miłe niespodzianki

Tydzień temu w sobotę miałam dzień miłych niespodzianek. Przed południem rozpoczęłam porządki w ogrodzie. Grabiłam liście, usuwałam przekwitłe uschnięte rośliny. I właśnie wtedy na wyschniętym i mocno wyeksploatowanym słoneczniku zauważyłam małą ptaszynę. To była sikorka czarnogłówka. Po raz pierwszy w życiu zobaczyłam czarnogłówkę na żywo. Odwiedzając mój ogród zrobiła mi miłą niespodziankę :) 

Kolejną bardzo miłą niespodzianką była przesyłka, którą dostałam od Basi z bloga "5 pór roku". Po odebraniu przesyłki dowiedziałam się że wygrałam konkurs zorganizowany przez Basię. Nagrodą w konkursie był piękny obraz namalowany przez Basię, który poniżej prezentuję :)
Przy tej okazji chcę się pochwalić że cztery lata temu również udało mi się wygrać konkurs u Basi. Nagrodą był obraz anioła, który Basia namalowała na 100-letniej desce :)
Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem.
Zapraszam do udostępniania zdjęć na zaprzyjaźnionych blogach:

45 komentarzy:

  1. Też zostawiam słoneczniki dla ptaków na swoich grządkach. Miałaś rzeczywiście czas niespodzianek. Obraz z ptaszkami piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Эла, буквально вчера вспомнила о вас и вы пришли) Красивые снимки и очень понравились картины.

    OdpowiedzUsuń
  3. Una sorpresa muy agradable, contar con esta gran compañía, en tu precioso jardín.

    Feliz domingo.

    Besos

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful photos from your garden, Ela! Birds love seeds of sunflowers very much.
    Greetings, Marit

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło, że zobaczyłam Anioła, bo nie pamiętałam który powędrował do Ciebie...tyle ich pofrunęło w świat. A ptaszkom, u kogóż by było lepiej skoro Ty je wszystkie kochasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Successfully taken photos. You had a perfectly wonderful Saturday. Two super lovely surprises on the same day. Basia is a great painter. Lucky you.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, miły czas niespodzianek. Piękne prezenty od Basi!
    Ja też tylko raz na swoich słonecznikach widziałam sikorkę czarnogłówkę. Nie miałam pojęcia, że tak się nazywa dopiero Ania podała mi jej nazwę.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello, Ela
    Love the cute little bird, it is enjoying the leftover seeds. Congrats on your winnings, the paintings are beautiful. Take care, enjoy your day! Have a happy new week!

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you for sharing these lovely photographs.
    A nice looking bird.
    Many congratulations on your win.

    All the best Jan

    OdpowiedzUsuń
  10. Congratulations on your prize, well done.
    Love your little bird there :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Ela,
    Beautiful photos from your garden.
    These birds love sunflower seeds.
    Congratulations on your win, the paintings are beautiful.
    Greetings Irma

    OdpowiedzUsuń
  12. Adorei as imagens, que tão bem nos mostraram o pequeno e lindo passarinho, procurando as sementes!
    Adoro girassóis, mas uma vez tentei plantá-los no jardim...e num dia de mais vento, acabaram por ficar todos deitados... ficou estranho, pelo que não mais tentei plantá-los... talvez não tivessem a luminosidade suficiente, para ficarem mais resistentes ao vento...
    E parabéns por ambos os prémios, Ela! Ficou com duas pinturas lindíssimas!
    Adorei o post! Beijinhos! Feliz semana!
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a sweet little bird! Nice shots. Thank you for sharing them at https://image-in-ing.blogspot.com/2021/10/homemade-hamburger-buns-yum.html

    OdpowiedzUsuń
  14. You got a good chance. I would like to listen to the song of that little bird.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłe niespodzianki są zawsze mile widziane ;) Sikorkę na słoneczniku świetnie sfotografowałaś! Ja jeszcze nie widziałam na żywo czarnogłówki. Dary od Basi piękne! Serdecznie pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello Ela,
    The birds do love those seeds, cute series of photos. I love both of the paintings.
    Thank you for linking up and sharing your post. Take care, enjoy your day and the week ahead. PS, I appreciate the comment you left for me.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nosisz aparat ze sobą, jak pracujesz w ogrodzie? Ja nigdy nie nadążam z uchwyceniem rozmaitych ogrodowych obrazów.Zanim porzucę łopatę, czy grabie, to już po wszystkim ;-)
    Ładny ptaszek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gusta siempre venir a ver tus pájaros. Felicidades por esas buenas sorpresas amiga.
    Buen martes Ela.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Elu. U mnie w ogrodzie często widzę te sikorki. Nie wiedziałam, że są tak rzadkie.
    Prezent od Basi adekwatny do Twoich zainteresowań. Śliczny. Pozdrawiam serdecznie. Ania-Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi Ela,
    What a surprise inn the sunflower!!!
    Lovely bird. Congratulations with your price!
    Hugs and kisses,
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  21. Ela, congratulation on your prize it's a nice picture by Basia.
    The titmouse is a pretty one.

    OdpowiedzUsuń
  22. Todas las fotografías son preciosas. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam zaledwie kilka rodzajów ptaków, dlatego podziwiam Twoją wiedzę.
    Piękne zdjęcia i piękne nagrody od Basi.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie widziałam na żywo tej sikorki. Tyle ich u nas, ale tej nigdy nie widziałam. Jest piękna. Może dlatego, że od kilku lat nie mamy słonecznika. Pozdrawiam serdecznie 🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  25. I jeszcze zapomniałam dodać, że prezenty od Basi są piękne. Mam też Anioła, który wisi na honorowym miejscu🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  26. I love both birds - both the real one and the painted, and how nice that they got together to brighten your day.
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
  27. I dlatego zawsze warto mieć ze sobą aparat:D Takie niespodziewane zdarzenia są najlepsze!
    Fajnie, że dbasz o ptaki, u mnie na balkonie nie mają co prawda co podjadać z kwiatów, ale w karmniku zawsze znajdą się jakieś okruszki:)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dev'essere stato molto bello ricevere quei regali! I girasoli in autunno attirano sempre molti uccelli :)

    Buon autunno!

    OdpowiedzUsuń
  29. Hola Ela. Aquí también vienen los Carboneros a comerse las pipas de mis girasoles y me encanta. Enhorabuena por tu sorpresa, son unas pinturas preciosas. Las fotos muy bonitas. Abrazos y besos

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawe niespodzianki. Wyglądają one naprawdę bardzo ciekawie.

    Mój blog: https://korexradom.pl/category/tablice-korkowe

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh darling beautiful photos as always

    OdpowiedzUsuń
  32. Aproveitando que passei por aqui, espreitando se alguma novidade me teria escapado entretanto... deixo um beijinho e votos de continuação de uma feliz semana!
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  33. Prawdziwa perełka Ci się trafiła! Nigdy nie widziałam czarnogłówki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Passei a deixar um beijinho e votos de Festas Felizes, com saúde, para si e todos os seus, Ela! Esperemos que 2022 se mostre incomparavelmente melhor, para todos nós!
    Tudo de bom!
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  35. Droga Elu!
    Życzę Tobie i Twoim bliskim magicznych, pięknych, radosnych a nade wszystko zdrowych Świąt Bożego Narodzenia.
    Łucja

    OdpowiedzUsuń
  36. Elu, zawsze proszę męża, aby na krzewach zostawiał jakieś owoce i nie zrywał ich do końca. Wtedy ptaszki będą się mogły pożywić.
    Życzę zdrowych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  37. I wish you a Merry Christmas and a Happy New Year.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie podejrzałaś tę pewnie rzadką sikoreczkę.
    U mnie tez ostatnio sporo sikorek , ale pewnie takie jak najbardziej zwykłe...

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna! Kocham naturę. Ostatnio często otaczam się naturą i pięknymi treściami m.in z https://kobiecystyl.pl/sms-na-dobranoc-dla-niej-i-dla-niego-najlepsze-czule-i-romantyczne-wiadomosci/. Zaczęłąm nawet pisać pamiętnik. Takie zatrzymanie sie pozwala mi dotrzeć to co najcenniejsze w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna ptaszyna :) i obraz.

    OdpowiedzUsuń
  41. W moim ogrodzie spędzam sporo wolnego czasu, ponieważ pozwala mi to wypocząć. Wszelkie narzędzia oraz akcesoria ogrodowe zamówiłem w sprawdzonym sklepie internetowym - https://ogrod24.com . Moim zdaniem posiadają bardzo rozbudowaną ofertę produktów.

    OdpowiedzUsuń