Obserwatorzy

niedziela, 26 marca 2017

Powrót malutkich kluczyków

W sobotę, korzystając z wolnego dnia, ruszyłam z aparatem fotograficznym na ptasie obserwacje. Zrobiłam kilka kliknięć i wtedy odkryłam że wśród małych czyżyków znajdują się kulczyki (Serin). Aż chciało mi się skakać z radości bo para malutkich kluczyków wróciła do swojego domu :) Mam nadzieję że ta piękna para ptaków uwije gniazdo w moim ogrodzie i szczęśliwie doczeka się swojego ptasiego potomstwa :)
W przeciągu ostatnich dwóch tygodni bardzo rzadko bywałam w blogowym świecie i zaniedbałam komentowanie na moich ulubionych blogach. Przepraszam moich blogowych przyjaciół. Powodem mojej nieobecności była awaria łączy internetowych. Obiecuję że postaram się nadrobić blogowe zaległości.
Dziękuję za wszystkie komentarze pod moim ostatnim postem i zapraszam do udostępniania zdjęć na blogach:

48 komentarzy:

  1. Encantadoras tuas fotos! beijos, lindo domingo,chica

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ one śliczne. Tylko raz widziałam je na moim podwórku.

    OdpowiedzUsuń
  3. I hope these little beauties take up residence in your garden. They have already brought you much joy.

    OdpowiedzUsuń
  4. what a nice bird Ela!I have never seen it so its a pleasure to see it here on you blog.Birdwatching is a lovely calming hobby.they are such nice creatures.
    dont worrie about not commenting on blogs..you are always soo kind we all have some time we do diffent things..
    so now iam wondering if you are preparing a new blog outcast?Or a new website??Please let us now!

    Happy sunday to you Ela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful post... and amazing blog, Ela!
    Thank you so much for visiting us, on artandkits.blogspot.com
    As soon as possible we will follow your blog! Can´t do it right now... some kind of problem with net connections... So, I will try it in another day, or later today...
    A big kiss! Enjoy your Sunday!
    All the best!
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello, what a pretty bird. I love the cheery yellow color. Happy Sunday, enjoy your day and the new week ahead!

    OdpowiedzUsuń
  7. You take wonderful pictures and I love that little bird. I hope it brings you much joy. Happy Gardening!

    OdpowiedzUsuń
  8. Son preciosos los colores de su plumaje.

    Espero que se resuelvan los problemas de conexión a Internet.

    Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tych ptaszkach.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely pics !!!
    Have a nice week !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  11. Kulczyki są świetne, cudowne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorgeous photos, Ela!!! I hope you have a great week! Hugs. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu, to niesamowite. Ja też wczoraj zobaczyłam przez okno w kuchni parkę, która na moment przysiadła na świerku. Nie miałam pojęcia co to za ptaszki. Dzięki Tobie, już wiem jak się nazywają. szkoda, ze moje odfrunęły.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba bym miała problemy w odróżnieniu ich od czyżyków :(. Śliczne są i życzę, żeby założyły gniazdo w Twoim ogrodzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. So lovely, almost like a spring flower in beauty. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wonderful to see this bird! Do you like bird's vote? Can you imagine such a bird was last spring in our yard many weeks! It should not even come to Finland! Greetings

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh what a pretty, summery yellow color! Gorgeous photos Ela.

    Thanks for linking in with this superb post to share with us at I'd Rather B Birdin'.

    OdpowiedzUsuń
  18. Che spettacolo tutto in giallo! Bellissime immagini, complimenti!

    Un saluto :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne. Nigdy ich nie widziałam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Enhorabuena Ela, preciosas fotos, besos.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne te kuczyki. Sliczne zdjęcia Elu. Ja dziś przez okno oglądałam krzątającego się rudzika. Wiosna zawitała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, przepraszam za literówki. Oczywiście miałoy być kulczyki: )

      Usuń
  22. Lovely little bird! They are shaped like our finches.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie go sfotografowałaś, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ela, I love 'czyżyk', they are nice singers and colorful birds.
    Lovely photos!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello Ela!:) Wonderful captures of this pretty yellow coloured bird. I'm not sure what it is, but it's a lovely bird to have in your garden.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia! Często widuję kulczyki, wspaniale, że już przyleciały! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful little bird Ela....I love the streaked brown with splashes of yellow.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kulczyki cudownie pozują. Jesteś utalentowaną szczęściarą. Pozdrawiam i życzę kolejnych ptasich przygód. Pozdrawiam Elu wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  29. Wonderful series of photo's of this bird.
    The colours are so lovely.

    Wishing you a good week

    All the best Jan

    OdpowiedzUsuń
  30. To wspaniałe odkrycie! Prześliczne są te maleństwa.
    Przesyłam cieplutkie, wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne są te maluszki,mam nadzieję ,że do mnie tez zawitają się.
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello Ela,
    Great shots of the Serinus serinus. Lovely colors especially the male!
    I hope you will have babybirds in the garden♥♥
    greetings, Maria

    OdpowiedzUsuń
  33. Słodki ten główny bohater zdjęć, ale bardzo mi się podoba też tło na pierwszych kilku fotografiach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nawet nie wiedziałam, że są ptaki o takiej nazwie. Ze zdjęć wnioskuję, że kluczyki mają ciekawe upierzenie, bo są prążkowane.
    Gdy wczoraj jechaliśmy z mężem przez las na działkę, musieliśmy uważać, bo na drodze było pełno szpaków, które nie bały się samochodu i niechętnie schodziły na bok.
    W powrotnej drodze zobaczyliśmy trzy malutkie wiewióreczki, ale były tak szybkie, że nie sposób było je sfotografować.
    Do szczęścia brakowało mi jeszcze cytrynka, który przestałby latać jak szalony i choć na moment na czymś przysiadł. Niestety, był piękny, ale nieosiągalny do fotografii.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  35. How Serin is beautiful !!!! And very photogenic !!!!
    It would be really cool if they would make a nest in your garden !!!!Hehehehe.....
    I really liked the pictures !!!!
    A meow of Bilbo

    OdpowiedzUsuń
  36. such a sweet birds and photos!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny ptak i dobra kolekcja zdjêæ, Ela.
    Dobry czwartek.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi Ela,
    Beautiful series of Serin.
    I love them all, great photographed.
    Best regards, Irma

    OdpowiedzUsuń
  39. Elu te ptaszki fajne,nie widziałam ich w życiu.Ładnie pozowały Yobie do zdjęć,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne te ptaszki, ostatnio widziałam u siebie, podobne, a może takie same,ale tak szybko odfrunęły, że im się nie zdążyłam przyjrzeć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne te ptaszki, fajnie je ujęłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  42. La belleza de lo sencillo. Como tú, podría estar horas mirándolos y sacándoles fotos.

    OdpowiedzUsuń