Obserwatorzy

piątek, 20 stycznia 2017

Kosy w ogrodzie

Pewnego dnia gdy wyglądałam przez okno zauważyłam że coś ciemnego poruszyło się na świerku, nieopodal domu. Najpierw zobaczyłam całkiem ładny dziób a potem pięknego kosa w całej okazałości. Drugi kos usadowił się pod tują a trzeci pozował na siatce ogrodzeniowej. Pojawienie się kosów to dla mnie sygnał że trzeba kupić większą ilość jabłek bo cały czas przybywa amatorów owocowych delicji i wszyscy mają wyjątkowy apetyt...
Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam do udostępniania zdjęć na blogach:

52 komentarze:

  1. Todas as fotos são belas, mas a segunda foto é incrível. Parabéns Ela, que bela postagem.

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej okolicy sporo tych ptaków, a i śpiewać potrafią :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię je, ale mało ich u nas widuję. Ostatnio widziałam jednego, dałam jabłko do skrzynki na balkonie, ale nie skorzystał :(. Lubię patrzeć na Twoje podglądanie ptaków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna relacja i bardzo piękne zdjęcia. Elu, zastanawiam się na twoimi kosami. One żyją u Ciebie bardzo zgodnie. Moje kosy bardzo z sobą rywalizują. Wzajemnie się przeganiają. Nie brakuje im jedzenia. Jabłka muszę zostawiać w kilku miejscach. Już czekam na zbliżającą się wiosnę. Wtedy słucham ich niezwykłych koncertów. Ja bardzo wcześnie wstaję ale one jeszcze wcześniej.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. MARAVILHOSA,parecem vê-=los aqui perto de mim! LINDO! bjs praianos,chica

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, śliczne zdjęcia. Dobrze im u Ciebie, nie tylko kosom ale tez i innym ptaszkom:) W tym roku u mnie nie jedzą jabłek. Obraziły się na nas czy co?
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nicely captures and good to see the little birds.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful photos, such a cute bird.

    OdpowiedzUsuń
  9. What a delight to see your beautiful photos, Ela! Such a sweet little bird! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak nastały wielkie mrozy to byliśmy zaskoczeni różnorodnością ptaków jaka zaczęła nas odwiedzać. Było to bardzo miłe. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie kosy mają charakterystyczne dzioby. Nigdy nie to nie zwróciłam uwagi. Może dlatego, że przeważnie widywałam mnóstwo kosów na drodze dojazdowej do działki i musieliśmy uważać, aby ich nie przejechać.
    Wspaniale, że udało mi się sfotografować te ciekawe ptaki.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. I hope the bird is finding lots of juicy bugs inside the apple.

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas też pełno kosów uwielbiają przesiadywać w ostrokrzewie i ligustrze :) Pozdrawiam piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosy zimą widać jakoś... bardziej. Też je teraz ciągle spotykam. Dobrze maja u Ciebie w ogrodzie :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful photos from blackbirds. Greetings

    OdpowiedzUsuń
  16. Красивые фотографии из жизни дрозда:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great pictures !!!!
    Have a nice weekend !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem,kosy nie ustępują w śpiewie nawet słowikom.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello, cute captures of your blackbirds. Happy weekend to you!

    OdpowiedzUsuń
  20. Elu do Twego ogrodu ciągną ptaki jak do miodu.Kosy pięknie się zaprezentowały na Twoich zdjęciach.U mnie tylko raz zaobserwowałam tego ptaka.

    OdpowiedzUsuń
  21. What beautiful soft colors on the bird! And how neat to get that last piece of fruit on the tree! Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne u mnie zeszłego roku w ogrodzie na drzewie zalozyly gniazdo szpaki :) tesknie za spiewem ptakow tak strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Gorgeous portraits today!! Absolutely gorgeous.

    I want to send along my gratitude for your sharing this post with us bird enthusiasts at I'd Rather B Birdin'. Much appreciated!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovely blackbird, Ela. It eats apples, I feed the birds too.

    OdpowiedzUsuń
  25. Such lovely photos! What a beautiful blackbird.

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful! Thanks so much for sharing at OBW!

    OdpowiedzUsuń
  27. Such an interesting bird!
    #MySundayPhoto

    OdpowiedzUsuń
  28. Thats a great idea to spear the apple on the tree! I usually cut in half and put on the ground. Great photos too #MySundayPhoto

    OdpowiedzUsuń
  29. wonderful photos! Love the blackbirds:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hola Ela, preciosas fotos. Tu jardín es maravilloso para las aves. Un beso muy grande.

    OdpowiedzUsuń
  31. they are trouble at my feeders - but of course they eat anyway!! nice captures!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. This is the time of year they appreciate every scrap you can spare.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia kosów! :) Te ptaki bardzo lubią jabłka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. They are affected by so strong frost, less evil than in your garden are finding place to stay.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  35. Beautiful pictures. Love the apple on the tree. I think I'll try that.

    OdpowiedzUsuń
  36. Such a lovely bird! I like photos 4 and 8 best, with the sun on her beak. Soon you will be rewarded by a beautiful song :)

    OdpowiedzUsuń
  37. great shots, my heart warmed when I saw that apple. poor things have to survive cold winter.

    OdpowiedzUsuń
  38. A handsome bird! You got some great photos. Yes, time to buy more apples! :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrý večer Ela!
    Aj ku mne chodia na balkón každý deň drozdi. Mám tam pre nich vždy prichystané jablká a tie im veľmi chutia :-)
    Páčia sa mi tvoje fotky.

    OdpowiedzUsuń
  40. Lovely pictures Ela, thank you for sharing them.

    All the best Jan

    OdpowiedzUsuń
  41. Gdy dzisiaj rano otworzyłam drzwi balkonowe, natychmiast na balustradzie balkonu usiadła sierpówka i zaczęła niesamowicie skrzeczeć. Chyba myślała, że rzucę coś do jedzenia, ale się zawiodła. Za drugim razem po otwarciu drzwi przyleciały dwie sierpówki. Obserwowałam, dokąd odlecą i odleciały na jakiegoś iglaka sąsiadów, bo chyba stamtąd obserwowały mój budynek.
    Nie karmię ptaków w mieście, chyba że wrzucam jedzenie do karmnika postawionego przed domem. Nie lubię myć balkonu z odchodów gołębi.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Los mirlos son difíciles de fotografiar, ya que no se están quietos un momento, pero gusta ver la actividad enorme que tienen.

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia! Uwielbiam śpiew ptaków, a kosy cudownie śpiewają.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  44. Super zdjęcia. Chciałabym, żeby kosy zwiastowały nadejście wiosny...

    OdpowiedzUsuń
  45. Truly treat to eyes !!!
    amazingly captured !

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubię te ptaszki. Ostatnio zrezygnowałam nawet z żaluzji w sypialni, żeby codziennie rano móc obserwować kosy i inne fruwające stworzenia siedzące na klonie przed moim oknem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hi Ela,
    Stunning array of the blackbird.
    Beautiful colors and photographed perfectly sharp.
    Best regards, Irma

    OdpowiedzUsuń
  48. U mnie na stałe gości para kosów. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam Elu

    OdpowiedzUsuń
  49. Super pictures. I would like the blackbirds to herald the coming of spring .

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń