Obserwatorzy

sobota, 22 października 2016

Różowy post o różowej sierpówce

Pomimo zimna w moim ogrodzie nadal kwitną pojedyncze piękne kwiaty. Postanowiłam pokazać małą kolekcję różowych bo tych mam najwięcej... Przygotowywałam posta gdy tymczasem w czwartek rano, tuż przed wyjściem do pracy, wyjrzałam przez okno i zobaczyłam....różową sierpówkę ! Myślałam że to moje senne omamy bo na ten moment byłam jeszcze przed poranną kawą... Zrobiłam kilka kliknięć aparatem aby zebrać materiał do przeprowadzenia śledztwa. Po południu już nie widziałam gołąbka a przeglądnie zdjęć w zasadzie nic mi nie wyjaśniło. W piątek przeprowadziłam wizję lokalną w miejscu przemarszu gołębia. Znalazłam różowe pióro, które pod wpływem deszczu zafarbowało mi rękę... Nie wiem co przeżył ten biedny gołąbek...Wszystko wskazuje na to że wykąpał się w czymś co ufarbowało mu pióra....Mam nadzieję że po deszczu odzyska swoje naturalne kolory...
A teraz już moje kwiaty: klematisy, kosmosy, stokrotki i budleja w jesiennej odsłonie....

62 komentarze:

  1. wow! i hope that the dove survives the dye/ink! wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Still beautiful flowers! Love the Clematis. Wonder what sort it is?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello Ella!:) It's unnatural to see a collared dove this colour, but it looks beautiful. I hope the colour is not harmful. Your clematis blooms are lovely. Have a great weekend.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a peculiar-colored pigeon! Greetings

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam nadzieję, ze to nie jest toksyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowy w ogrodzie to mój ulubiony kolor.
    Przecudne zdjęcia! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello, I love the sweet dove. I hope it will be OK. Your flowers are all just beautiful. Thank you for linking up and sharing your post. Happy Saturday, have a happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  8. Just so many lovely flowers, but so weird to see a pink pigeon, hope he will get back his own pigeon colour soon.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie kwitna kwiatki w Twoim ogrodzie.Sierpówka na różowo coś niebywałego,wykąpało się biedastwo w czymś kolorowym,bo łepek pozostał naturalny,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely bird and flowers, Ela! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I don't believe my eyes when I see that dove in pink. Your flower photos are so wonderful to see.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hard to realize moonstone had to put something on that bird. Also, it looks pretty and seems to be doing fine. Loved your flowers.

    OdpowiedzUsuń
  13. The colour on that bird is simply amazing. Had I not read your commentary I would have thought the picture was coloured.

    OdpowiedzUsuń
  14. Qué curiosa la paloma. Me ha encantado el rosa de tu entrada. Besetes.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny różany post. A gołąbek może być teraz narażony na ataki drapieżników bo jest zbyt widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie wielkie miał ten ptaszek szczęście, że ta maź nie skleiła mu piór. A kwiaty śliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli już mowa o kolorowej sierpówce, to jako ciekawostkę dodam, że istnieją na świecie "hodowcy" ptaków ozdobnych, którzy dosłownie farbują pióra swoich zwierząt barwnikiem, żeby były ładniejsze i lepiej się sprzedawały... Oszukują jeszcze, że to naturalna barwa... Tak więc jeśli gdzieś w sklepie zoologicznym zobaczycie ptaszka wyglądającego podobnie do tego: http://ozeberkach.w.interiowo.pl/foty/farbowany.JPG nie kupujcie!

    Śliczne masz jesienne kwiatki, na pewno rozświetlają teraz ogród, gdy ciągle deszcz i ziąb... A gołąbek mam nadzieję, że szybko do siebie wróci i się tą farbą (czy czymkolwiek innym) nie podtruje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, that's an incredible colour, never seen a bird that colour before! Clio lending a helping hand for Coombe Mill

    OdpowiedzUsuń
  19. Elu, niedawno policja w Katowicach polewała kiboli czerwonym płynem, aby potem ich odnaleźć. Może ta "Twoja" sierpówka przelatywała w pobliżu i niechcący dostała się w tę wodę.
    U nas też są tylko szczątki kwiatów, nawet nie mam co fotografować.
    To ciekawe, że późną jesienią zostają tylko kwiaty kwitnące na różowo.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. The bird....what an exceptional color!!! Very attractive. I would really enjoy seeing them in the wild in MY country. lol

    Your contribution for us birders at I'd Rather B Birdin' this weekend is much appreciated!!

    OdpowiedzUsuń
  21. what gorgeous colors.
    #MySundayPhoto

    OdpowiedzUsuń
  22. Un bell'insieme di rosa! Complimenti per le clematidi ancora in fiore!!

    Un saluto e buona domenica!

    OdpowiedzUsuń
  23. No he contemplado jamás una paloma de tan maravilloso color.
    Preciosas flores.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  24. No he contemplado jamás una paloma de tan maravilloso color.
    Preciosas flores.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  25. How would you colour a pigeon? I hope it survived #MySundayPhoto

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe zdjęcia! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantstic colour dove!
    Beautiful flowers!

    OdpowiedzUsuń
  28. Biedactwo :( Mam nadzieję, że to nie jest dla niej szkodliwe!

    OdpowiedzUsuń
  29. You still have some wonderful blooms. Beautiful images.
    I thought the dove was a special one from your country! She looks happy enough thankfully!!
    Hope you had a wonderful weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, ale ona jest piękna. Pierwszy raz widzę cukrówkę w takim kolorze.
    Różowe kwiaty urocze, delikatne i romantyczne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sierpówka :). Cukrówka jest innym gatunkiem, który nie występuje w Polsce na dziko.

      Usuń
  31. Wygląda niesamowicie. Tak myslałam, że gdzieś biedactwo wpadło mam nadzieję, że już jest szara:)
    Klematisy masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
  32. He looks pretty and healthy despite the colour ... Thanks for sharing at OBW!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bidulek. Mam nadzieję że mu ta kąpiel w farbie nie zaszkodziła.
    A z drugiej strony, ciekawa jestem gdzie jest taki otwarty zbiornik z kolorową cieszą? I dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  34. A juz myslałam,że mamy jakis nowy gatunek gołąbków;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Biedny gołabek, z pewnością wróci do swojego koloru po dobrym deszczu, a Twoje zdjęcia kwiatów - śliczne, szczegolnie powojniki mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Elu, piękny różowy post. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Love the sweet pinks....ah a "pink pigeon!"

    OdpowiedzUsuń
  38. Pink is one of my fave colors and a pink pigeon? Get outta here!!!!!

    Worth a Thousand Words

    OdpowiedzUsuń
  39. The flowers are very beautiful and pigeon ... hopefully will be fine.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dear Ela, thank you for sharing these lovely photos with Today's Flowers. The dove is very pretty and the flowers are gorgeous. Happy week to you :)

    OdpowiedzUsuń
  41. What an unusual color on the dove!
    Thanks for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2016/10/along-way.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Qué lindas flores! y qué resistentes al clima. También espero que la palomita tenga ya su color natural.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  43. Beautiful bird. I like the colour of its body.

    OdpowiedzUsuń
  44. How many beautiful flowers !!!! I liked all !!!!!
    I hope that the dove is well !!!!
    Have a great day Ela !!!!
    A meow of Sofia

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolorowa jesienna odsłona Twoich kwiatów. Sierpówka niesamowita. Ciekawe, co tez tej biduli się przydarzało. Mam nadzieję, że to jej nie zaszkodzi. Pozdrawiam Elu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. Kauniita kukkasia ja ihana kyyhkynen Kiitos Ela Terveisiä:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wonderful!

    Best, Maje

    OdpowiedzUsuń
  48. What a beautiful pink color bird! Loved them to see. The bird and the flower have the same color. Beautiful colorful flowers. Enjoyed seeing them...

    OdpowiedzUsuń
  49. Someone colored doves, didn't they? Strange. Lovely pink clematises, you still having nice flowers, Ela.

    OdpowiedzUsuń
  50. W moim ogrodzie też nadal kwitną pojedyncze kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  51. W moim ogrodzie też nadal kwitną pojedyncze kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Lovely to see all the beautiful pink flowers and the paint-dipped bird! I hope the bird is not harmed! x Karen

    OdpowiedzUsuń
  53. Well the pigeon matches the flowers, Ela! A decorator's delight :-)
    Thanks for taking part in the Floral Friday Fotos meme.

    OdpowiedzUsuń
  54. Nigdy nie wiedziałam różowego gołębia. Ciekawe, co stało się tej sierpówce. :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Pink pink everywhere, the hippies dream. Beautiful images.

    OdpowiedzUsuń
  56. The flowers are gorgeous, but I feel sorry for the bird.

    OdpowiedzUsuń